Hello world

Tillsammans är vi starka

Välkommen till Fittja IF! Vi är en fotbollsklubb som brinner för att skapa en stark gemenskap. Tillsammans är vi starka och vi tror att vi kan uppnå allt genom lagarbete och kämpaglöd. Hos oss är det viktigaste att ha kul och utvecklas som spelare, oavsett ålder eller färdighetsnivå. Häng med oss och upptäck glädjen i fotboll!

Fittja IF är en förening med hjärtat på rätt ställe. Vi tror på kraften i samarbete och att tillsammans kan vi göra stor skillnad både på och utanför planen. Genom att bygga en stark gemenskap och främja teamwork strävar vi efter att skapa en trygg och inkluderande miljö för alla spelare. Kom och bli en del av vår fotbollsfamilj, där vi alla är starkast tillsammans!

FITTJA STILEN

Fittja IF mer än ett lag

När du väljer Fittja IF som din fotbollsklubb kan du vara säker på att du blir en del av vår unika Fittjastil. Vår klubbs värdegrund är grundläggande för oss och vi tror att den är nyckeln till att skapa ett starkt samarbete inom laget. Här fokuserar vi på att utveckla inte bara våra spelares färdigheter, utan också deras karaktär och teamarbete. Kom och bli en del av vår gemenskap och upptäck den riktiga Fittjastilen!

Spelarutbildning

Vår spelarutbildningsplan på Fittja IF är unik och anpassad efter varje spelares förmåga och förutsättningar. Vi har skräddarsytt vår utbildning efter ålder och nivå för att säkerställa att varje spelare får en optimal utveckling. Vi tror på att ge våra spelare de verktyg och resurser de behöver för att blomstra inom fotbollen.

På Fittja IF lägger vi stor vikt vid spelarutbildning. Vi har utformat en plan som är skräddarsydd efter varje spelares unika förmågor och förutsättningar. Med noggrann ålders- och nivåanpassning ser vi till att vår utbildning är effektiv och givande för varje spelare. Vi är stolta över att erbjuda en spelarutbildning som hjälper våra unga fotbollsspelare att nå sin fulla potential.

Våra Grundpelare

Hello world

Kom i kontakt med oss. Skicka dina frågor!